Czas pracy:
Pon. - Pt: 09:00 - 17:00
Sob: nieczynne
Ndz: nieczynne
Gość
0 PLN
Zaloguj się
/ Główna / Dostawa

Dostawa


Czas realizacji zamówienia

Zamówione towary są wysyłane po zakończeniu płatności albo, w przypadku wybrania wariantu z opłatą przy dostawie, od razu po dokonaniu zamówienia . Realizacja zamówienia zostaje rozpoczęta po otrzymaniu potwierdzenia opłaty zamówienia (skan lub zdjęcie dowodu opłaty). Czas realizacji zamówienia liczy się od momentu otrzymania potwierdzenia opłaty, a nie od momentu złożenia zamówienia.

Warunkiem wysłania towaru w dzień zamówienia jest otrzymanie potwierdzenia do 12.00 dnia roboczego oraz dostępność części zamiennej w magazynie transportowym lub możliwość dostarczenia jej z innego magazynu, co pozwala na wysyłkę w ten sam dzień. Zamówienia złożone w dzień nieroboczy, będą realizowane następnego dnia roboczego.

Jeśli, mimo potwierdzenia statusu, zamówiona część jest niedostępna (błąd w promocji, zmiana oznaczenia, brak w magazynie), zamawiający zostanie niezwłocznie poinformowany pocztą elektroniczną lub telefonicznie, możemy również zarezerwować opcjonalne oferty.

Ostateczny termin realizacji zamówienia w większości przypadków wynosi 2 dni robocze od momentu jego złożenia.

Dostawa do Odbiorcy zazwyczaj jest realizowana w następny roboczy dzień po otrzymaniu przez kuriera przesyłki. Jednak ten czas może się wydłużyć do dwóch dni roboczych. Opóźnienie nie zależy od naszej firmy, a od firmy kurierskiej.

Orientacyjny czas dostawy na terenie Polski wynosi 48 godzin od momentu wysyłki (orientacyjny czas dostawy dotyczy dni roboczych).

Wartość dostawy

Krajowe dostawy są realizowane za pośrednictwem poczty "InPost" lub "UPS". Możliwa jest również dostawa do krajów UE, przez kuriera "DPD". Wartość dostawy kurierskiej dla odbiorców jest podana przy opisie realizacji dostawy. Możliwa jest również dostawa do krajów UE.

Można również odebrać części osobiście w naszym punkcie odbioru. Jego adres znajduje się poniżej.

Wybierając sposób dostawy Klient ma możliwość wyboru osobistego odbioru w naszym punkcie sprzedaży.

Obsługa sklepu skontaktuje się z Klientem (telefonicznie, poprzez sms lub pocztą elektroniczną), aby uzgodnić termin i godzinę odbioru.
Zaloguj się jako nowy klient