Zapewnienie wygodnej obsługi naszym klientom to nasz priorytet. Jeśli nie jesteś zadowolony z
jakości przy otrzymaniu zamówienia, możesz wypełnić formularz reklamacji (który znajduje się
poniżej) .
Reklamacja na zawartość przesyłki, a w szczególności:
☼ niezgodność ilościowa zawartości przesyłki z zamówieniem,
☼ niezgodność jakościowa zawartości przesyłki z zamówieniem
☼ uszkodzone oryginalne opakowanie części,
☼ widoczne ślady użytkowania części,
☼ brak dowodu zakupu.
Problem należy zgłosić pocztą elektroniczną w ciągu 24 godzin od odbioru paczki.
Należy pamiętać, że po upływie tego terminu niezgodności lub defekty zawartości towaru nie
będą uwzględniane. W skutek tego, bardzo prosimy przed otrzymaniem przesyłki, najlepiej wspólnie z
kurierem lub przy punkcie odbioru upewnić się, że przesyłka nie jest uszkodzona i zawiera odpowiedni
product, ponieważ jest to niezbędny warunek dla uwzględnienia pretensji. Jeśli jest to możliwe,
prosimy przed odbiorem przesyłki u kuriera sprawdzić czy opakowanie nie zostało uszkodzone podczas
transportu. Jeżeli Państwo stwierdzili, iż paczka jest uszkodzona,nie jest szczelnie zapakowana albo
posiada znamiona jej otwierania podczas transportu, prosimy nie przyjmować od kuriera takiej
przesyłki a odrazu wypełnić w jego obecności protokół szkody.
Należy też zwrócić uwagę na stan taśm zabezpieczającyhch na opakowaniu. Jeśli na opakowaniu
paczki są oznaki podniecenia lub jeśli plomby (taśmy) są uszkodzone , nie należy przyjmować
przesyłki, a sporządzić protokół szkody (każdy kurier ma go ze sobą) oraz natychmiast powiadomić nas
o tym fakcie, a uszkodzony towar wraz z kopią otrzymanego rachunku i protokołem sporządzonym wraz z
kurierem i dokładnym opisem przyczyny reklamacji, należy odesłać z powrotem
UWAGA. Prawidłowo sporządzony protokół jest podstawą dla reklamacji. Jeśli protokół nie
został sporządzony w obecności kuriera, może to utrudnić procedurę zwrotu,bez względu na to, czy
uznano uszkodzenia towaru.
UWAGA. istnieją warunki uznania uszkody:
☼ w dzień otrzymania przesyłki należy sporządzić protokół oraz załączyć jego oryginał wraz z
uszkodzoną przesyłką,
☼ należy poinformować o uszkodzonej przesyłce dział obsługi klienta sklepu,
☼ od razu zwrócić defektową przesyłkę wraz z oryginalnym protokołem
☼ Protokół szkody wydany kurierem jest jedynym dokumentem, na podstawie którego sklep może
uznać prawomocność reklamacji.
Prosimy także o zrobienie zdjęcia z widocznymi uszkodzeniami części samochodowej oraz
zdjęcia zewnętrznego opakowania. To pozwoli nam sprawniej interweniować w danej sprawie.
Formularz reklamacji:
Zwrot towaru
Zgodnie z brzmieniem art. 27 Ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz. U. z 24
czerwca 2014 r. poz. 827 [Ustawa], Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14
dni od niej odstąpić bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów
określonych w Ustawie. W tym celu należy odesłać produkt na adres:
ul. Graniczna 24a
UWAGA WAŻNY KOMUNIKAT:
żeby korzystać z możliwości zwrotu, wymiany lub odstępu od umowy, muszą być spełnione takie warunki:
część była w idealnym stanie (nie używana, bez śladów montażu), produkt musi być w całości i bez
jakich kolwiek uszkodzeń, towar może zostać zwrócony w opakowaniu niezniszczonym, jednocseśnie nie
musi posiadać żadnych opisów, podpisów i nie oklejonym żadną dodatkową taśmą bezpośrednio na pudełku
bez dodatkowych zabezpieczeń lub rożnego rodzaju naklejek opakowanie musi znajdować się w
dodatkowym, ochronnym pudełku/kartonie do wysyłki,w celu ochrony produkt i jego oryginalnego
opakowanie w czasie dostarczania przesyłki, część należy zwrócić wraz z formularzem zwrotu. Klient
musi zwrócić produkt w oryginalnym opakowaniu łącznie z wszystkimi detalami.
Jeżeli dostarczony produkt nie będzie spełniał wymagań gwarancyjnych, użytkownik będzie natychmiast
powiadomiony.