🛒
0 szt.
0.00

Zwroty i reklamacje

Zapewnienie wygodnej obsługi naszym klientom to nasz priorytet. Jeśli nie jesteś zadowolony z jakości przy otrzymaniu zamówienia, a w szczególności:

Problem należy zgłosić pocztą elektroniczną w ciągu 24 godzin po odbiorze paczki.

Należy pamiętać, że po upływie tego terminu niezgodności lub defekty zawartości towaru nie będą uwzględniane. W skutek tego, bardzo prosimy przed otrzymaniem przesyłki, najlepiej wspólnie z kurierem lub przy punkcie odbioru upewnić się, że przesyłka nie jest uszkodzona i zawiera produkty, ponieważ jest to niezbędny warunek dla uwzględnienia pretensji. Jeśli jest to możliwe, prosimy przed odbiorem przesyłki u kuriera sprawdzić czy opakowanie nie zostało uszkodzone podczas transportu. Jeżeli Państwo stwierdzili, iż paczka jest uszkodzona, nie jest szczelnie zapakowana albo posiada znamiona jej otwierania podczas transportu, prosimy nie przyjmować od kuriera takiej przesyłki a odrazu wypełnić w jego obecności protokół szkody.

Należy też zwrócić uwagę na stan taśm zabezpieczającyhch na opakowaniu. Jeśli na opakowaniu paczki są oznaki podniecenia lub jeśli plomby (taśmy) są uszkodzone , nie należy przyjmować przesyłki, a sporządzić protokół szkody (każdy kurier ma go ze sobą) oraz natychmiast powiadomić nas o tym fakcie, a uszkodzony towar wraz z kopią otrzymanego rachunku i protokołem sporządzonym wraz z kurierem i dokładnym opisem przyczyny reklamacji, należy odesłać z powrotem.

UWAGA: Prawidłowo sporządzony protokół jest podstawą dla reklamacji. Jeśli protokół nie został sporządzony w obecności kuriera, może to utrudnić procedurę zwrotu,bez względu na to, czy uznano uszkodzenia towaru.

WAŻNY KOMUNIKAT: żeby korzystać z możliwości zwrotu, wymiany lub odstępu od umowy, muszą być spełnione takie warunki: część była w idealnym stanie (nie używana, bez śladów montażu), produkt musi być w całości i bez jakich kolwiek uszkodzeń, towar może zostać zwrócony w opakowaniu niezniszczonym, jednocseśnie nie musi posiadać żadnych opisów, podpisów i nie oklejonym żadną dodatkową taśmą bezpośrednio na pudełku bez dodatkowych zabezpieczeń lub rożnego rodzaju naklejek opakowanie musi znajdować się w dodatkowym, ochronnym pudełku/kartonie do wysyłki,w celu ochrony produkt i jego oryginalnego opakowanie w czasie dostarczania przesyłki, część należy zwrócić wraz z formularzem zwrotu. Klient musi zwrócić produkt w oryginalnym opakowaniu łącznie z wszystkimi detalami. Jeżeli dostarczony produkt nie będzie spełniał wymagań gwarancyjnych, użytkownik będzie natychmiast powiadomiony.